Ми в інтернет-магазині Knit прагнемо забезпечити максимальне задоволення наших клієнтів від покупок. Якщо з будь-якої причини ви не задоволені придбаним товаром, ми радо допоможемо вам з його поверненням або обміном.
Умови повернення та обміну
Термін повернення та обміну: Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Стан товару: Товар повинен бути у своєму первинному стані, без ознак носіння або пошкоджень, з оригінальними етикетками та упаковкою. Ми не приймаємо до повернення або обміну товари, які були в використанні, мають плями, запахи або інші дефекти, які виникли після отримання товару.
Документи: Для здійснення повернення або обміну вам необхідно надати чек або інший доказ покупки.
Процес повернення
Зв’яжіться з нами: Перш ніж відправити товар, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за допомогою електронної пошти support@knit.com або за телефоном +38 (063) 680-89-12 Вкажіть номер замовлення, причину повернення та деталі товару.
Упакуйте товар: Ретельно упакуйте товар, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування. Використовуйте оригінальну упаковку, якщо це можливо.
Надішліть товар: Відправте товар за адресою, яку надасть наш представник служби підтримки. Вартість зворотної доставки оплачується покупцем, за винятком випадків, коли повернення здійснюється через дефект товару або помилку з нашого боку.
Отримання та обробка: Після отримання поверненого товару ми проведемо його перевірку на відповідність умовам повернення. Якщо товар відповідає умовам, ми здійснимо повернення коштів на ваш рахунок протягом 7-10 робочих днів.
Процес обміну
Зв’яжіться з нами: Перед тим, як відправити товар на обмін, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за допомогою електронної пошти support@knit.com або за телефоном +38 (063) 680-89-12. Вкажіть номер замовлення, причину обміну та деталі товару, який ви хочете отримати натомість.
Упакуйте товар: Ретельно упакуйте товар, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування. Використовуйте оригінальну упаковку, якщо це можливо.
Надішліть товар: Відправте товар за адресою, яку надасть наш представник служби підтримки. Вартість зворотної доставки оплачується покупцем, за винятком випадків, коли обмін здійснюється через дефект товару або помилку з нашого боку.
Отримання та обробка: Після отримання товару ми проведемо його перевірку на відповідність умовам обміну. Якщо товар відповідає умовам, ми надішлемо вам новий товар протягом 7-10 робочих днів.
Контакти
Якщо у вас виникли будь-які запитання щодо повернення або обміну, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів:
- Email: knitboutique2021@gmail.com
- Телефон: +38 (099) 242-69-04
Дякуємо за розуміння і співпрацю!