Ми в інтернет-магазині Knit прагнемо забезпечити максимальне задоволення наших клієнтів від покупок. Якщо з будь-якої причини ви не задоволені придбаним товаром, ми радо допоможемо вам з його поверненням або обміном.

Умови повернення та обміну

  1. Термін повернення та обміну: Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

  2. Стан товару: Товар повинен бути у своєму первинному стані, без ознак носіння або пошкоджень, з оригінальними етикетками та упаковкою. Ми не приймаємо до повернення або обміну товари, які були в використанні, мають плями, запахи або інші дефекти, які виникли після отримання товару.

  3. Документи: Для здійснення повернення або обміну вам необхідно надати чек або інший доказ покупки.

Процес повернення

  1. Зв’яжіться з нами: Перш ніж відправити товар, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за допомогою електронної пошти support@knit.com або за телефоном +38 (063) 680-89-12 Вкажіть номер замовлення, причину повернення та деталі товару.

  2. Упакуйте товар: Ретельно упакуйте товар, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування. Використовуйте оригінальну упаковку, якщо це можливо.

  3. Надішліть товар: Відправте товар за адресою, яку надасть наш представник служби підтримки. Вартість зворотної доставки оплачується покупцем, за винятком випадків, коли повернення здійснюється через дефект товару або помилку з нашого боку.

  4. Отримання та обробка: Після отримання поверненого товару ми проведемо його перевірку на відповідність умовам повернення. Якщо товар відповідає умовам, ми здійснимо повернення коштів на ваш рахунок протягом 7-10 робочих днів.

Процес обміну

  1. Зв’яжіться з нами: Перед тим, як відправити товар на обмін, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за допомогою електронної пошти support@knit.com або за телефоном +38 (063) 680-89-12. Вкажіть номер замовлення, причину обміну та деталі товару, який ви хочете отримати натомість.

  2. Упакуйте товар: Ретельно упакуйте товар, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування. Використовуйте оригінальну упаковку, якщо це можливо.

  3. Надішліть товар: Відправте товар за адресою, яку надасть наш представник служби підтримки. Вартість зворотної доставки оплачується покупцем, за винятком випадків, коли обмін здійснюється через дефект товару або помилку з нашого боку.

  4. Отримання та обробка: Після отримання товару ми проведемо його перевірку на відповідність умовам обміну. Якщо товар відповідає умовам, ми надішлемо вам новий товар протягом 7-10 робочих днів.

Контакти

Якщо у вас виникли будь-які запитання щодо повернення або обміну, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів:

Дякуємо за розуміння і співпрацю!

Догори

Пошук товарів

Товар додано у ваш кошик